Inschrijven Logistieke Webshop van het jaar kan nog

Na een uiterst geslaagde en succesvolle editie van de verkiezing in het afgelopen jaar met Albert Heijn Online als mooie winnaar, kunnen vanaf nu webshops, e-tailers, of andere e-commerce gerelateerde bedrijven (b2b of b2c) met een interessante of innovatieve case over hun supply chain, zich weer aanmelden om een gooi te doen naar de titel van ‘Logistieke Webshop van het Jaar 2016’.
 

Sfeerimpressie editie 2015, Foto: FPS Productions

 
Na een eerste ‘shifting’ dienen de over gebleven kandidaten een vragenlijst in te vullen die zal worden beoordeeld door de onafhankelijke  jury. Deze jury zal uiteindelijk tot een shortlist komen van vijf kandidaten. Deze vijf kandidaten zullen door de jury worden bezocht. Hierna zullen de drie finalisten worden gekozen.
Deze drie finalisten zullen op het event van de Logistieke Webshop van het Jaar verkiezing, einde september, nog een presentatie geven om de jury te overtuigen voor hun case te kiezen. Ook zal er tijdens het event weer een publieksprijs worden uitgereikt.
 
Aanmoedigingsprijs
Daarnaast zal dit jaar voor het eerst een ‘aanmoedigingsprijs’ worden uitgereikt voor een webshop die nog te klein is om in aanmerking te komen voor de titel van Logistieke Webshop van het Jaar, maar desalniettemin wel mooie innovaties op logistiek vlak laten zien, die een aanmoediging van de professionele vakjury waard zijn.
Interesse op je webshop of bedrijf op te geven? Ga dan snel naar deze website om je als kandidaat aan te melden.
Bron: Logistiekwebshopvanhetjaar.nl

Geef een antwoord