Koplopers D-020

Avatar

Logo-slim-en-schoonDoel project
D-020 heeft als doel te komen tot beter renderende businessmodellen op het gebied van slim en schoon vervoer. Dit moet leiden tot een stad die schoner en leefbaarder wordt. De leden leren van elkaar en motiveren andere ondernemers om mee te doen zodat opschaling en groei mogelijk wordt.
Aanpak
– Bedrijfsbezoeken om nieuwe koplopers te werven.
– Themabijeenkomsten bij koplopers: koplopers krijgen de kans zich te profileren en komen in contact met andere bedrijven (ook uit andere branches).
– Innovatievraag van koplopers bepalen en oplossen.
Vraag en aanbod bij elkaar brengen.
Beoogd resultaat
Eind 2015 zijn er 50 koplopers die per dag zorgen voor 500 schone kilometers slim en schoon vervoer in de stad Amsterdam.
Achtergronden project D-020
Koplopers D-020 is onderdeel van het samenwerkingsprogramma Slim en Schoon door de Stad. Het netwerk draagt bij aan de missie om Amsterdam schoner (lucht) en leefbaarder te maken.
Dinalog Amsterdam, Amsterdam Economic Board en de gemeente Amsterdam bieden Koplopers D-020 een podium voor positieve communicatie en branding.
Koplopers D-020

  • Transmission / Cargohopper
  • 020 Stadsdistributie
  • Mokum Mariteam
  • Vroegop
  • De Kweker
  • Van Keulen bouwmaterialen
  • Aad de Wit Verhuizingen
  • Peeters Vervoercentrale
  • Ahold Transport
  • Post NL
  • Peter Appel Transport
  • ETS Taxi
  • Logistieke Hub Amsterdam
  • Marqt
  • Rederij Kees
  • Lite/Dark
  • Car2Go
  • De Buurtboer
  • Intersafe
  • Taxi Electric
  • In de Waagh
  • OrangeGas
  • Boudesteijn/ Hytruck
  • Heineken
  • Mister Green
  • Foodlogica Amsterdam Arena
  • Valid Express
  • VKV Groep
  • Deudekom Blom BV
  • Wagenplan
  • Juizz
  • Jan van As
  • Tesla

 

Last modified: 6 november 2018