Het verbeteren van de dagelijkse dienstverlening is een van de drie prioriteiten van Royal FloraHolland. Om ook op topdagen tijdig te kunnen leveren, begon Royal FloraHolland op dinsdag 3 april 2018 één uur eerder met het veilen van bloemen. Onlangs is de dag geëvalueerd. De resultaten op deze dag bleken significant beter in vergelijking met de dag na Pasen in 2017 (18 april).
Op dinsdag 3 april 2018 werd al om 05.00 uur gestart met het veilen van bloemen. Op de locaties Aalsmeer, Naaldwijk en Rijnsburg verwerkten we die dag in totaal ruim 9.000 transacties meer dan op de dag na Pasen vorig jaar. Ondanks deze toename in transacties haalden we goede eindtijden. Het aantal tijdig in de box afgeleverde bestellingen – de doorlooptijd uitgedrukt in percentages – verbeterde sterk op elke locatie.
Onderstaand overzicht geeft een beeld van de behaalde resultaten op dinsdag 3 april 2018 ten opzichte van de dag na Pasen 18 april in 2017.
Yme Pasma: “Dit zijn heel mooie resultaten”
Yme Pasma (COO Royal FloraHolland) over de verbeterde logistieke prestaties: “We werken hard aan het verbeteren van onze dagelijkse dienstverlening om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Dit zijn heel mooie resultaten, waar we ook trots op mogen zijn. Uiteraard proberen we deze resultaten tijdens de komende vroeg-veildagen weer te overtreffen.”
Goed om te weten
Maandag 30 april 2018 is de eerstvolgende vroeg-veildag. Daarna volgen maandag 7 mei en dinsdag 22 mei 2018. Ook na deze vroeg-veildagen informeren wij u opnieuw over onze logistieke resultaten.
Meer weten?
Bron/foto: FloraHolland.nl.