TLN heeft een publiekscampagne gelanceerd om de onmisbaarheid van de logistieke sector in het dagelijks leven voor de Nederlandse economie te laten zien. De campagne heeft de naam Het lukt alleen met logistiek en heeft een looptijd van drie jaar.
Bron: TLN. Foto: Pixabay.com.
Voor veel Nederlanders lijkt het zo vanzelfsprekend: elke dag verse groente en zuivel in de supermarkt om de hoek. In de winkel kun je producten kopen van over de hele wereld. En de bank die je uitzoekt bij de meubelboulevard, komt van de fabriek en wordt gewoon bij je thuisbezorgd. Maar zo ‘gewoon’ is dat helemaal niet.
Daarachter zit de verborgen kracht van Nederland: de transport- en logistieke sector. Onze sector is altijd in beweging. Ook als het gaat om de organisatie van de logistiek en het inspelen op maatschappelijke veranderingen. We vernieuwen voortdurend. We maken ons werk elke dag moderner, beter en duurzamer, samen met al onze collega’s uit de hele keten. We zorgen ervoor dat alles van de bron naar de eindbestemming komt. Of het nu van ver komt, of juist uit de buurt, of van hier naar verre landen reist. We organiseren, vervoeren en slaan op. Van grondstoffen tot bakstenen, van elektronica tot versproducten. Wij houden Nederland draaiende. En daar zijn we trots op.
Daarom start branchevereniging Transport en Logistiek Nederland (TLN) de campagne ‘Het lukt alleen met logistiek’. Deze campagne wil het belangrijke werk laten zien van alle medewerkers en bedrijven in de transport- en logistieke sector in Nederland. Er is een speciale campagnewebsite, zie de link hieronder. Op de website wordt er ook gelinkt naar de vacaturebank van STL voor meer informatie over werken in de sector logistiek.
Campagnesite hetluktalleenmetlogistiek.nl.
Benieuwd naar de campagne? Bekijk hieronder de campagnevideo. En kijk voor meer informatie op www.hetluktalleenmetlogistiek.nl