state region amsterdam

eLink werkt: ca. 30% van de zendingen gaat al via eLink!

Een snelle afhandeling van goederen biedt voordelen voor de logistieke community op Schiphol. Het optimaliseren van vrachtprocessen scheelt tijd en biedt een concurrerend voordeel op andere Europese luchthavens. eLink, een tool voor procesoptimalisatie, helpt daarbij. Benieuwd naar elink? Bekijk de animatie!

 

 

Vlot, veilig en efficiënt

Uiteindelijk wil iedereen graag voldoen aan de vraag van de klant: vlot, veilig en efficiënt de vracht leveren op de gewenste locatie(s). eLink zorgt voor procesoptimalisatie van exportzendingen op de luchthaven Schiphol.  Het aantal bedrijven dat eLink in hun bedrijfsproces heeft geïmplementeerd, groeit. Ongeveer 30 % van de zendingen verloopt al via eLink.

Door eLink te gebruiken, wordt het aanleverproces een stuk eenvoudiger en overzichtelijker. En het zorgt voor voorspelbaarheid van het aanleverproces. Zo is er ‘real time’ inzicht in de status van een zending en of deze voldoet aan de voorwaarden van compliant aanleveren. Hierdoor zorgt eLink voor een  versnelling, versoepeling en zo min mogelijk papier in de afhandeling van exportvracht.

Expediteurs, vervoerders en afhandelaren merken dat door eLink het acceptatie- en aanleverproces efficiënter verloopt. Door gebruik te maken van de ACN-pas merken chauffeurs dat hun lading bij de afhandelaar vlot wordt afgehandeld. Vervoerders kunnen eLink nu ook initiëren om hun eigen proces te optimaliseren.”

 

Contact opnemen

Met ACN via info@acn.nl of 020-316 39 40 of met helpdesk@cargonaut.nl of 020-653 08 08.

 

 

Dit project is mede mogelijk gemaakt dankzij een bijdrage uit het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling van de Europese Unie

 

Bron: ACN

 

 

Geef een reactie